volg ons op:
100 Rabobank en Kampong balletjes.png 110 Kids Kick-off.png 120 H1.png 125 Klapperboom vanuit spelerstunnel.png 130 D1.png 135 Hockeybal en deel pion.png 140 Buddy Kellerman.jpg 150 BlauwHartTips.jpg 155 Rolstoelers.jpg 160 Terras.png 165 David Harte.jpg 170 Pionnen.png 175 Sproeier.jpg 180 BlauwHartTips.jpg 185 Philip Meulenbroek.jpg 190 clubhuisfotowand.jpg 195 Shirts2.jpg 200 Zonnebril.jpg 210 Jongens op het veld ruggen.jpg
Jeugd
Senioren

Business Club

Kampong: ambitieuze club én sterk merk

Kampong Hockey is de grootste hockeyvereniging in Nederland met 3.500 leden.

Centraal in Utrecht heeft Kampong een landelijke uitstraling door onze topposities in de landelijke Hoofdklasse-competities, de rijke historie aan Nederlandse en Europese kampioenschappen en de vele Kampong spelers in nationale selecties actief op EK’s, WK’s en olympische spelen. Dit zorgt voor veel (landelijke) media aandacht op TV, in de pers en op social media.

Kampong onderscheidt zich niet alleen door de prestaties van de eerste teams, ook in de breedte is Kampong uniek. Wekelijks trainen 3.500 senioren en jeugdleden op het grootste hockeycomplex van Nederland met gedurende het seizoen wekelijks 20.000 bezoekers, mede door de meer dan 4000 actieve ouders en vrijwilligers.

Het merk Kampong staat voor een succesvolle combinatie van top- en breedtesport. Een merk, dat staat voor duurzaamheid en professionaliteit , maar ook voor genieten, presteren en ondernemen. Kenmerken waarin je je als partner zeker in zult herkennen.

Partnerschap: verschillende invullingen mogelijk

Je kunt daarbij denken aan uitbreiding van je netwerk door het lidmaatschap van onze businessclub. Businessclub Kampong heeft een zeer actieve businessclub en is een bindende kracht in Utrecht en vér daarbuiten, waarbij sportief netwerken en het steunen van de club centraal staan. Daarnaast zijn er legio mogelijkheden voor branding en promotie, bijvoorbeeld via Ledboarding en vaste boarding die niet alleen de regionale doelgroep bereiken, maar ook landelijk bereik hebben door de Viaplay en NOS-uitzendingen van de hoofdklasse-competities. Ook activaties met een mix van bijvoorbeeld social media, narrowcasting en sampling behoren tot de mogelijkheden. Dat kunnen activaties voor producten of diensten zijn, maar ook voor thema’s waar je je als organisatie mee wil associëren. Zo werken we samen met de Rabobank aan een Kampong Gezond-campagne.

Interesse om partner te worden? We gaan graag samen met je aan de slag

Voor een verkenning van de mogelijkheden kun je contact opnemen met Willemijn van der Vlugt via [email protected]

We kijken dan samen met je naar een bij jouw organisatie passende invulling.

Benieuwd naar onze sponsoren? Neem dan een kijkje in ons sponsorportaal


 
Powered by LISA